02 februari 2009

Tycka synd dom mig själv måndag!

Måndag igen då, usch, sagt det förrut och säger det igen, hatar när älskling åker:(:( Nästa vecka kanske jag kan följa med iallfall, hoppas hoppas:)

Blir så deppig på måndagar, sitter mest och tycker synd om mig själv, tisdagar e mycket bättre, då e det ju en dag närmare till torsdag:):)

Så värdelöst när vi träffas så lite i skolan, dagarna går så mycket fortare då, även fats jag hatar att gå upp på mornarna, men det är värt det:) Saknar att jobba också, måste skaffa mig en fritids syssla nu när man bor i dne här sketna hålan, men vad, nånting som har med rocco att göra kanske, skulle va as kul att spåra, men är klarar inte av att va i skogar själv:(

Ingen bil har jag heller denna vecka:( nej nu e allt förjäkligt:(

Ska väl plugga så man har nåt att göra!

Älskar min älskling mestaste mest:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: tack gumman, hoppas bara att jag kommer in på det nya :) Gällande min lilla fristad så önskar jag verkligen att jag bodde större så att jag hade plats för att fixa det så, helt underbart vore det! Du förresten sötnöt, grattis i efterskott!! :D

diiva sa...

vi får ta å hitta på nå ju.. =)) har suttit på varenda sjukmottagningen idag tror jag.. haha.. först um i fagersta,s en röntgen i fagersta sen vårscentralen i norberg.. haha.. men ska du göra nå speciellt imon?? skolan?? tänkte om vi ska hitta på nå?? puss