16 februari 2009

sova middag:)

Vaknade precis från min nya rutin, sova midddag:) Det är sånt här man ska passa på att göra när man inte jobbar, sova middag varje dag, finns inge härligare:):) Och jag lyckas alltid sova sen också men det som är bäst är att jag vaknar mycket tidigare än vanligt på mornarna:) Det känns lite lyxigt att jag kan göra det, ni som kan, testa:P

I norberg är det lika tråkigt som vanligt, nån barnfamilj som söker hus här på blocket, tänk om vi vore klara med de vi på börjat och kunnat sälja nu:) Drömma kan mna ju:P Vi har ju själva bosatt oss här så då får vi bita i det sura äpplet ett tag och göra det rätt nu så vi inte förlorar något sen utan kanske går med plus istället:)

Allt det gula är absolut ett måste, visst är det bäst att göra det vitt, allt dte ful gula, vitt då kan ju folk föreställa sig hur de kan ha det, svårt med det gula:)

Jossan kommer hem inatt också, från tyskland, har saknat henne jtte mycket:)

Älskling fick tid idag för op, i början på mars, så härligt:) Visst det kommer bli riktigt kämpigt ekonomiskt när han e sjukskriven men det ska bli så underbart att ha han hemma minst en månad:):)::)):)

Älskar min michael mest:):)

Förretsen vi har börjat spela det gamla donkey kong, sååå himla kul, går att spela till wii:)

Inga kommentarer: