09 februari 2009

vilken helg:)

Vad helgerna går fort nu och veckorna med för dne delen:) I helgen mådde jag inte alls bra, tyckte mest synd om mig själv och låg i soffan:/ Men älskling och jag sysslosatte oss ändå och spelade wii, ett jätte roligt spel, secret files hette det:) ett typ detektiv spel där man skulle lös massa gåtor:):) älskar sånna spel, vi klarade av hela spelet och spelade det i 16 h:P:P finns inge mysigare än sitta och spela ihop i soffan, darling och jag:):) fast dte är inte många spel vi båda gillar:P:P

tog mig ork och följde med älskling te avesta i lördas när han skullle spela innebandy:) Tog mig ner på stan med mamma, fick present kort av älslking när jag fyllde år, hade tjatat i flera år efter en riktigt varm vinterjacka så det köpte jag när jag fyllde, och det vart lite pengar över på presentkortet så jag hittade ett par nike byxor, knä strumpor och en mössa till älskling:)

älskling kommer hem redan på onsdag, han har kurs i avesta på torsdag:):) härligt att ha han hemma en dag extra:):) en dag mindre att längta efter honom:):)

ska fortsätta plugga så jag blir klar nån gång:):)
imornr sk jag med jossan te fagersta, sen drar hon te tyskland i några dar, gonna miss you:):)

älskar min michael mest:)

1 kommentar:

Anonym sa...

hnej inte nån kock för mig inte, bara mina hemliga talanger ;P