23 februari 2009

furniturebox.se


Har ni hört radio reklamen om furniturebox.se, det har jag och dom hade riktigt fina möbler för ok priser, lite annorlunda möbler sådär:):)

Våra soffor lever på sista refrängen så det börjar bli dags att kika efter en ny, men tyvärr växer ju inte pengar på träd, men blir det som jag och älskling håller tummarna för så kommer ekonomin bli betydligt mycket bättre och då kan vi köpa soffa utan att spara i hundra år, inte våran starka sida:):)

Hittade denna soffa, jag vill ha en grå, svart aktig divan soffa, fas inte en vanlig utan en större, den här tyckte jag var mysig och större än de vanliga som säljs överallt:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också kikat på soffa hos dem, vill också ha en större men vi har inte platsen för en :( och vilket dilemma vi har, jag får inte fixa om något och du vet inte vad du ska göra istället :D