14 februari 2009

Stjärtedagen:)


Firat alla hjärtans dag med mitt egna hjärta, min andra hälft, min älskling:)

Vi lagade tacoppaj ihop och kikade på främmande fågel miniserien, så slank det i nästa en helchocklad kaka var också:):) En helt perfekt dag med andra ord, här behövs inga dyra restaruang besök eller presenter:):) Bästa jag vet är att bara få krypa ihop i soffan med min Michael:) Rocco fick va med på ett hörn också men till slutåkte han ut efter hans fisande:) Härligt väder det är ute också:) Det käns mycket lättare när solen lyser på snön, appropå snön,poolen är nästan fylld med snö, över hälften iallfall, och ena ingången till huset är nästan blockerad, börjar nästan likna Norrland:) Kommer ihåg när jag va upp te pappa första gången, snö upp tillmidjan:P Hoppa alla haft en toppen alla hjärtans dag:) Älska min Michael mestaste mest:)

Inga kommentarer: