28 januari 2009

Grattis till mig själv:):)


Då är man 22 år då, känns som vilken vanlig onsdag som helst, nsätan iallfall:P:P Min älskling har världens kortaste minne, man kan säga en sak, fem minuter senare är dte bortglömt, igår kom han iallfall ihåg att jag fyllde idag, men idag när han ringde hade han glömt bort det haha:P:P Tur för han att ha är så söt:):) Ligger i sängen och tittar på våra bästa år:):) blir väl lite plugga sen och kanske baka:) Har skickat in veckans skoluppgift men ska försöka ligga lite före, brukar vara tvärtom hela tiden:P:P Imorrn åker jag och jossan och hämtar älskling i avesta, miss him soo:):) Fick jätte fina saker från syrran, tuden tusen tack, jätte söta linne och as snygga trosor:):)

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS !! ! <3<3<3<3

Sv; haha men nu vart jag ju toknyfiken! let me know sen :D puss hjärtat!

Anonym sa...

Grattis snygging! Hoppas du haft en jättebra födelsedag :)

Anonym sa...

hey...vad använder du för blonderinsmedel å hur lång tid låter du d verka...för ditt hår ser ju inte d minsta gult ut mvh elin

martinaolofsson sa...

Hej elin:) jag har inte längre ljust, men jag använde mood blondering, hade i det mellan 25-30 min, inge mer:):) sen ifall det var lite gult använde jag en blondering inpackning från öb, som egentligen var silver inpackning, kostade bara 19 kr:)