23 februari 2009

Södertälje

Då har man anlänt till Södertälje, vi åkte igår kväll i snökaoset, stannade självklart till på mc d:) Väl framme efter att älskling fått massa utbrott på alla stockholmare som aldrig sett snö och kör försiktigt så stannade vi på ica maxi, det är verkligen maxi, vi skulle ha duschcreme, hela den avdelningen va ju som lika stor som hela ica i norberg nästan:P:P Sen åkte vi till lägenheten och gjorde i ordning en stor baguette som vi mumsade på:):) rocco är så facinerad av alla dofter, kaninerna spec här och vägrar typ skita, hans nos e sändigt i backen när vi är ute, undrar vad som händer i dte där lilla huvudet:)

ska kika på days nu men dte är lite svårt efetrsom mina glasögon var sönder när jag skulle ha dem i bilen igår, en skruv som har lossnat så ena glaset är borta, älskling skulle fixa dom idag, testade att använda dem nu med ett glas hhaa men dte gick inge bra:P:P

sen blir det att plugga te älskling kommer hem:):) saknar han redan, förstår inte ibland hur jag står ut i veckorna utan han:):) skulle kunna va med han 24 h om dygnet jämt::))

hittar inte bluetoothen så jag kan lägga upp bilder, jo förresten det är nånting i dne här trappen som ser ut som massa skott hål, och pizzan 50 m bort har blivit halft nerdbränd sne älskling va här sist:(:( usch!

älskar min älskling mest:):)

Inga kommentarer: