03 februari 2009

Spenatsoppa:)

När jag gick hos dagmamma så gjorde hon super god spenat soppa med ägg havor i, har aldrig fått till min som hennes men idag kollade jag på nätet och följde ett recept:) Vart nästan exakt lika gott:):) Mums:):) kommer börja äta sepnatsoppa varje dag nu:)

Va helt slut imorse när jag vaknade, mådde inte alls bra... tog mig ut med rocco och bosatte mig i soffan sen men då kom jossan:) Vart på bättre humör och vi gick på en promenad, gamla banan, bara dom härifrån vet vad jag menar:) Sen vart det att kolla på brudens bästa man tror jag den heter på svenska, helt ok men lika förutsägbar som alla andra filmer om inte mer:)

Nu sitter jag här ensam igen:) Ska plugga lite, har muntlig redovisning imorgon, sne är dte ju top model ikväll:):)

Två nätter kvar tills älskling är hemma:)

1 kommentar:

Anonym sa...

du har blivit utmanad i min blogg :)