04 februari 2009

Jag blev utmanad av super söta Veronica
Regler:

1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen

1: Jag har fruktansvärd fobi för spindlar, inte så värst för de knubbiga spindlarna utan de med smala långa ben, skriker som en 2 åring när jag ser dem:P

2: Jag är ett kontroll freak, tycker inte om när jag inte får som jag vill då ställer jag mig på tvären och surar.

3: Lite av perfektionist är jag också, helst så skulle jag vilja att allt alltid ligger där det ska hemma, blir galen när älskling "stökar" ner, kan dammsuga 3 gånger per dag och ibland grina när jag gör det:P:P Fast att göra rent fönster är jag asdålig på, 1 gång på typ 3 år gjorde jag det i lägenheten:P:P

4: Jag är fruktansvärt mörkrädd, på kvällarna brukar jag blunda och sen slå av tv´n är rädd att jag ska se nåt i mörkret, måste hela tiden släcka efter mig klarar inte av att gå genom mörka rum, och mörka skogar ska vi inte ens prata om, tycker dte är fruktansvärt obehagligt att kolla in i mörka skogar när jag sitter i bilen.

5: Jag lider ofta av tvångstankar men det har blivit bättre, förrut var jag alltid tvungen att slå av tv´n på kanal 3. Ibland ploppar det upp nåt i huvudet som jag måste göra annars händer något hemskt nån nära:(

6: Jag måste nog säga att jag är väldigt utseende fixerad, jag är inte tjejen som går till jobbet, skolan osminkad, jag älskar att göra mig i ordning på mornarna:) Fast söndagar brukar jag skippa sminket och bara gå i myskläder, känns som huden måste få vila eller något dylikt:P:P
Har tagit bort två leverfläckar och doktorn tittade på mamma när jag var 16 och frågade om jag var utseende fixerad:P:P

7: Jag kan inte hålla i pengar, när jag var yngre var jag riktigt snål och kunde spara, nu får jag nästan panik när jag får in pengar, de måste brännas fort som bara den, ibland köper jag saker bara för att köpa nåt:) fast har börjat tänkt efter om jag verkligen behöver dne där grejjen:) Detta resulterar i att jag alltid är fattig några dagar efter jag fått pengar, hara bara 95 kr på kontot nu:P

eftersom jag inte känner så många som har bloggar, eller dom inte känner mig så tänker jag inte utmana 7 personer men utmanar följande:

Jossan Emma Marielle Therese Kusin Sara Camilla

2 kommentarer:

Hemliig sa...

jag har utamant dig

Hemliig sa...

jag har utamant dig på min blogg