18 februari 2009

Såå sjukt


gott det är med lakris nappar, sitter och äter det nu, skulle egentligen spara min lilla påse tills ikväll men dte går bara inte, ingenting slår lakris nappar, inte ens i närheten:) glömmer inte när jag fick 2 kg av mamma en gång, gissa om jag var lycklig:):) och ett tag i början när jag och älskling va tillsammans älskade jag en annan sorts lakris, kommer super salt eller nåt liknande, då illafall kom en älsling hem med sjukt många sånna, lyckan var då också komplettt:):)

Något annat jag älskar är värmlandskorv, och dte ska va med potatis och senap, mumma:):) De har börjat sålt sånna på "korvar", alltså inte som färsk vara och det duger helt klart:):) äter nästan en hel korv själv:P:P fats idag sparde jag lite:)

Idag hade vi redovisning i skolan, gick bra, intressant ämne, vi diskuterar just nu om olika hjälpinsatser till barn som far illa, otroligt intressant men riktigt svårt, måste ta tag i det somska in imorrn till skolan, också svårt men men:)

Imorrn kommer mitt hjärta hem:):):):) denna vecka har gått ganska segt och har saknat han såå:):)

Hann träffa emma och jossna igår och snakka lite skit, alltid lika kul:):) önskar jag hade bil så jag kunde hälsa på er mer:):)

puss och hej:)

Inga kommentarer: