27 februari 2009

här igen:)

ormbilden kommer från:
http://www.rfadventures.com/images/Animals/JLC%20photos/Non%20Venemous%20Snake/Burmese-Python-Albino-2150.jpg


då sitter man här igen, älskling är och spelar bandy:) imorrn blir det att åka och köpa golv, och taket ska målas:) vi satt och kollade på golv på nätet, skönt att vi för en gång skulle gillar exakt lika:) mörkt mörkt trä, svart till och med helst:) får se om vi hittar sånt vi såg på nätet:) har inte orkat fixat över korten än, men de kommer, ska ta tag i håret nån dag också och fixa det, får se om jossan har tid i morrn:):) förresten min babe jossan har klippt sig assss sniggt, jag som inte ville hon skulle klippa av sig sitt långa fina hår, men fy fan vad snyggt det vart:) Hoppas ni får kul ikväll gumman, jag ska tänka på er när ni festra och jag sittre här:P:P Jossan tycker förreseten att jag är lite knäpp tror jag eftersom radion stod på och det lyste här hemma när hon va här och kollade läget när vi var borta:P:P hon hade trott vi va hemma, men hallå inga inbrott, mina knep kanske hjälpte:P:P nej nu ska jag sakna älskling lite till innan han kommer:P:P hungrig är jag också, viktig nyhet va:P:P härligt väder har vi också, alla vårkänslor sprakar i kroppen:)
puss hej

förretsen såg ni på pimp my ride idag, de hade med en sån där super söt orm, vit och gul, är inget fan av ormar, men dom är såsåsåså söta:) och dom ser snälla ut också:)

Inga kommentarer: