26 februari 2009

hemfärd.....snart

då bär det av hemmåt snart:) är faktiskt lite rädd att dte ska ha varit inbrott, sjukt att man inte ska kunna lämna huset utan att känna det, och polisen verkar aldrig ta inbrottjuvarna heller:(:(

Och denna vecka är en lov vecka, alltså enligt mina tankar en perfekt vecka för alla inbrotts tjuvar, ni ska se hur nojjig jag är hemma, jag brukar fundera över om det blir inbrott vart de skulle ta sig in, och det är ganska uppenbart, altanen till sovrummet nere, där är det mörkt:( men älskling tror att våra dörr larm skulle skrämma iväg en tjuv, hoppas det:)

blev ingen bokning av utlandsresa, troligen blir dte ingen heller som vanligt, det är så drygt att när man först kollar så ser det så billigt ut sen när man klickar vidare och alla tillägg blir dte inge billigt nå mera:( hittade ett superfint hotell på grancanarie, det skulle kosta 3800 per person, sen när man klickade vidare skulle dte helt plötsligt kosta mellan 10 000 och 12000 för två personer, den maten går inte ihop för mig iallfall:(:(

ska väl ta tag i att städa lite här och packa ihop min onödigt stora packning:) äta upp gårdagens pizza ska jag göra också:):)
åt typ den godaste kebab pizza jag ätit igår, helt perfekt:):)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha så du blir också arg över såna saker :D

Anonym sa...

tack sötnos! :) ja de är drygt när de blir liggandes, men någongång måste man ta itu med det, vissa saker låg ett bra tag hos oss också, men har man börjat med en sak så vill man fortsätta! :) ja men visst! lite mer tid på barnen skulle hon behöva. mediakåta hynda! ;D haha. ;*