11 februari 2009

mår pyton:(

mår verkligen pyton nu:(:( tur att älskling kommer hem idag så han kan ta hand om mig:P:P
Sitter och försöker komma igång med en skoluppgift men hittar ingen energi till det:(
samma sak idag att jag gick upp och gick ut med rocco sen gick och la mig igen, sover väl 12 h per natt sammanlagt nu, ändå e jag helt jäkla slut:(

ska försöka göra mat nu så man får i sig nåt:(

har börjat drömt mycket psyko drömmar, att jag ska rädd mig och andra och att jag hyttar med kniv och pistol mot de farliga, jag som är rädd för blod:(

inatt vaknade jag och var livrädd, ingen älskling här då:(:(
drömde att jag kom hem så hade nån ställt julgran v -rummet och klätt av den, ingen av oss hade gjort det, vi bodde i ett jätte hus i drömmen, jag tog fram en kniv och sprang till alla garderober och började vifta med kniven:) haha så sjuka drömmar, undrar vad de beror på:P

1 kommentar:

Anonym sa...

kanske en liten? ;) känner igen mig :)