23 februari 2009

google earth


fasiken vad jag spottar ur mig inlägg idag då, märks det att jag har tråkigt, egentligen har jag inte tid att surfa runt på nätet, borde plugga men letar efter orken till det:) Ifall jag inte skrivit om det tidigare så har google ett program, google earth:) där kan man zooma in massa delar av världen, ända ner till gatan:):) riktigt kul program, jag och älskling kan sitta länge framför det:):) Förrut så letade vi efetr massa underverk på jorden, tex pyramiderna i egypten, stonehenge osv:):) puss och hej, snart kommer min älskling hem<3<3

Efersom älskling e lite av en glassoman så var han ju tvungen att köpa en ben & jerry glass igår på ica, fortfarande emot dessa dyra glassar! Denna gången vart det baked alaska och jag måste nog erkänna att den var väldigt god, en av de godaste:)
Men jag skulle hellre köpa gb´s vanlijglass med krossad choklad för mina pengar:P:P

Inga kommentarer: