04 februari 2009

Hispan nästa:P

imorgon bitti bär det av till Sätersmentalsjukhus, vi ska på studiebesök dit med skolan:) söta Malin hämtar mig här, sen var det tänkt att vi skulle äta på kina efteråt men e så sugen på mc´d så det får bli det för mina sista pengar:P Fick beslutet från csn och det vart ca 400 kr mindre i månaden, alltså får jag bara lite över 2000 varje månad:(:( vill inte ha studielån heller, men det går nog bra vi klarar oss ju nu så:)

Har precis pratat med älskling och jag kunde inte följa med nästa vecka:( vart massa krångel och han skulle åka med sin chef dit:) Men han kommer hem redan på onsdagen då:):)

ska kika lite på scrubs nu och sova sen, sov middag idag, typ tre timmar, så skönt:):) Rocco tyckte jag var världens tråkigaste, först fick han va ensam hela morgonen sen sov jag när jag kom hem:P

Älskar min älskling mestaesmest<3<3

Inga kommentarer: