01 augusti 2008

massa nytt:):)







Har jobbat som ett svin så därför jag inte bloggat, två dagar kvar sen efterlängtad fyra dagars ledighet, som troligen kommer tillbringas i stockholm med älskling och rocco:):)

idag kom våran spir med en lastbil, så då vart vi 9500 kr fattigare:):) så himla fin va den, love it:):)

har fixat i ordning gästrummet nu, eftersom allting jag ville ha va antingen slut eller ja inte hade råd med vart det inte exakt som jag tänkt mig, men blir nog bra när vi tapetserat, och lite grejjer ska fixas dit in också, köpte nytt överkast till våra säng också, eller till våran blivande större 180 säng, ett plommon/lila färgat med grått på anda sidan, asläckert:):)

sa nyss till älskling va mycket nytt vi köpt till huset, ny spis, ny gräsklippare, ny grästrimmer, ny busktrimmer, ny luftvärmepump, nytt till gästrummet, plus massa nytt smått, sjukt mycket pengar har vi hunit lagt ut redan efter tre månader:):) köpte ute kompost igåtr också:):) och alla vitvaror är nästan sprolans nya så nu slipper vi byta ut nåt på säkert tio år får vi hoppas så det blir himla skönt:):)

jossan min åker snart också, troligtvis den 18, vill inte, vill inte, skrev det till henne idag i ett sms, men hon skrev tillbaka att hon kanske bara ska dit på semseter och kommer hem i oktober iallfall, hur ska detta gå utan dig gumman:(:( hoppas jag har fullt upp med studierna när du e borta:( känns faktiskt inte så jätte kul att följa med till stockholm för då hinner jag inte träffa henne så mycket, men vi får s ehur jag gör:):)

vilket väder vi haft då, och jag har bara vart ledigt en dag under denna hetta, men det är faktiskt lite skönt med regn nu:):)

mamma har börjat jobba i fagersta med, sa åt henne att söka och hon fick direkt:):) så på måndag går hon sista dag intro på hemtjänsten:):) har jätte tjysst chef:):)

ska bli superspännande att se hur kortis ser ut imorrn då, de har flyttat ner en våning till en jätte lägenhet, va dit i tisdags och kollade in läget och det såg jätte fint ut redan då, men nu har de vart till ikea så det ska bli spännande:):)

förresten handla inte pate hundmat copps eget märke på coop såklart, jag och mamma va dit och mamma skulle ha det, en tjej som jobbade där vill einte att vi skulle kolla i hyllan för en burk hade gått sönder och det kryllade ut maskar, små tyå likmaskar, fyyy fan vad grosest, så varning!! vi kommer aldrig mer handla nåt sånt, nu blir dte bara torr foder:):)

har sett både emmas valp alliz och jennys nya tiger, hallå hur söta får man va, höll på att dö, så mysiga ocg gosiga och herregud:):) cyklade dessutom ut till emma, och de tog ett tag:P:P duktiga jag:):)

ska mysa med älskling nu framför en film och godis, sen blir det sängdasg sen till älskade kortis:):)

bjussar på lute bilder på gästrummet, spisen och alliz:):) och en på mig och älskling som erika knäppt på taco buffen:):)
jag och älskling har varit tillsammans i över 50 månader ockås, vi vart det i måndags, tack för alla grattis på bildddagboken:):)

Inga kommentarer: