28 augusti 2008

Iám amazed



Då sitter man här igen, egentligen ska jag plugga, men ska ta tag i det strax:):) Har hela helgen på mig att plugga eftersom jag jobbar tre vakna nätter:) Nästa onsdag har min grupp muntlig redovisning, och imorgon ska vi till lassaretett i fagersta och ha metod övningar:):) Trivs fortfarande jätte bra:)

Idag kommer mitt hjärta hem, och han har varit till ikea och köpt mitt sminkbord, love it lots, och i helgen åker nog han och köper hem nya sängen, ska bli så skönt med allt nytt till sängen, madrasser,stommar hela kittet:):)

I förgår va jag och jossan till avesta, köpte as snygga gardiner som jag ska ha i nya sovrummet sen, efetrsom det ska gå i grått, svart, silver och lite lila vart det gråa gardiner med svarta träd:):) Har beställt nya kuddfodral och pläd i silver, samma som jag har i vardagsrummet och gästrummet, till nya sovrummet:):)

Fick låna hem mammas bil, får panik utan bil:(:(
Igår va jag och jossan, och hennes supersöta systerson Filip till Ludvika och Dollarstore, hittade lite smått och gott:):)

Idag efter jag pluggat ska jag till avesta och lämna mammas bil och åka hem med älskling, och hinna träffa sofia och hennes lilla söta son:):):)

Ni måste lyssna på denna låt http://www.youtube.com/watch?v=XU0v2_PcPbk
den är sååå vacker, syrran visade den för mig, visst skulle dne va in som brölops musik, lyssna på texten, i am inlove:P:P



Min älskade jossan har börjat blogga, ni måste läsa http://vivaladiiva.blogspot.com/
vad skulle jag göra utan dig hjärtat, love you:):)

Förresten hörde ni om han mördaren som rymde från säter, han va ju från norberg, jag och jossan satt här och trissade upp varandra i förrgår om att han säkert e i norberg, sen läste vi på text tv att de trodde att han va utomlands, då kunde man sova lite bättre, men dagen efter ringde jossan och berättade att de tagit han, i NORBERG, inte als långt från mig, vid alex föräldrar, ni som känner han, vid lave, fy fan hade aldrig vågat sovit i huset om jag vetat det:(:( Tur att jossan hjälpt mig att installera små mini larm vid alla dörrar och några fönster:):)

La upp bilder på sängen vi ska ha och pläden och kuddfodralen jag köpt:):)

älskar min michael:):)

1 kommentar:

Anonym sa...

vad söt du e som lägger upp lite reklam åt mig.. =)) tihi.. =) gick jätte bra på jobbet idag.. super skoj va det.. =) ring mig snart.. =) älskar dig med.. =)) puss