25 augusti 2008

Lyckliga tider:):)



Har inte bloggat på ett tag och det har hänt masssor, massor, både bra saker och dåliga, känner att jag inte orkar och kan gå in på för mycket, men de närmsta vet redan:):)

Har iallfall umgåtts med älskling och jossan all min lediga tid:):) Brukar säga att jossan e min halvtids sambo när micke e borta och jobbar, fast hon inte bor här:P:P

Trivs i skolan än, jätte gulliga människor, denna vecka börjar dte på allvar:):)

Va med Jossan idag då hon skulle prata med en chef som har hand om barnsomsorgen i Fagersta, så på torsdag börjar hon:):)
Sen va vi och simmade, 40 längder, 1000m:):) Tog lite mindre en 1 timme, ja jag vet jag har jordens dåligaste kondis::) Sen blev det att luncha på thai take away, mums:):) Vi diskuterade hur jag kan äta som en karl, när jag inte har sån stor mage, men jag kan jag, jag har alltid kunnat äta mycket, denna hekg har varit extremt, godis, chips, you name it:P:P Känns som jag kommit bort från det där med att få jordens ångest när jag ätit, jag har hittat en balans, där jag känner att jag mår okej, visst jag skulle inte tacka nej till att väga 47 kg som jag gjorde för några år sedan, men med den ångesten och hur dåligt jag mådde då mår jag tusen gånger bättre nu med några extra kilon:):) Men börja motionera mer det ska jag iallfall, vi ska börja simma två gånger i veckan, för det tycker jag verkligen e skit kul, jossan mobbar mina svandykningar, hon säger att mina armar och ben pekar ut som ett kryss, hahah:):) synd bara att det ska klia i ögonen så förbaskat mycket av kloret, men det får man ta:):)

Jo jag och jossan ska köpa chihuahuaor, min ska heta hynda och hennes hyena ahha, nej jag bara skojja, men både skulle gärna vilja ha en, synd bara att de är så dyra:):)

Jo just jag hade glömt bort allt detta med giftermålet,jag ska gifta mig, jag ska bli martina fors, wiii, fatta lyckan, och vet precis hur klänningen ska se ut, en rätt enkel, ni som har sett min bilddagbok, kan kolla på dne sita av de klänningarna jag lagt ut, så ska den se ut:):) fast vit:):)

blir på en strand i ett exotiskt land, älskling vill att vi ska göra det i västindien:):)

ringde ud, utrikes departementet för några dagar sen, men han jag skulle prata med va inte där då, ska höra mig för om vigslar utomlands, om vi måste gifta oss borgligt här förts eller inte, helst vill jag göra allt utomlands:):)
Detta med datumet känns väldigt viktigt för mig, ville först den 28 maj, för vi träffades då, men vi hinner inte/ har inte råd med den 28 maj 2009, så då kom jag på den 28 november, för då förlovade vi oss, så som det ser ut nu blir det den 28 november 2009, men allt kan ju ändras:):)

orkar inte skribva mer nu:):)

Inga kommentarer: