05 augusti 2008

Du är min största skatt:):)






Skickade den söta melodin till älskling igår, han e verkligen min största skatt och mitt allt:):)

Igår tog jag tag och städade ordentligt, tvättade och donade:):) Låg och läste skvaller tidningar i sängen och bara tog det lugnt:):) Fast hela tiden var det som ett konstigt läte på undervåningen, flög upp varje gång och sprang ner, lät typ som en stor fågel som tjöt, som typ när kanade gässen flyger och tjuter i kör, tills lsut vart dte lite läskigt så jag ringde älsking, han berättade at det nog var vattenlåset, han hade skruvat på nåt så det skullle komma in luft så vattnet kunde rinna lättare, då vart det som nåt tjut ljud hhahah:):) Ljöt till precis nu:P

Vart riktigt rastlös redan vidfyra, började måla lite då, har alltid älskat att måla, har bara inte haft tid och ork på ett tag:):) När jag ändå va i farten målade jag en skit ful handukshålare guld, va typ mögel grön innan:(

Sen pratade jag med Zandra i telefonen, vi kan verligen prata i år gumman, hur länge som helst skulle vi kunna babbla på om vi inte ska göra nåt annat:P:P

Sen när jag fått riktigt tråkigt så ringde Felicia, hon kom över direkt och vi sjöng singstar och babblade::)):)

Vart väckt sju i morse av mamma, e hundvakt nu medans hon jobbar, men han gör ju inte mycket väsen av sig:):)

Hoppas min korkskruvs tång kommer idag, älskling tycker jag har så många locktänger redan, men man måste ju ha det bästa, hmm bättre:P:P

Väntar ivrigt på paket från jotex också, dom e sega kan jag säga, över tio dagar sen jag beställde:(:(
Ska väl pallra mig upp och gå ut med hundarna:):)

När jossan slutat ska vi laga mat ihop och kika på film:):)

Inga kommentarer: