04 augusti 2008

Girltalk:P






















Ledigt med stort smile:):) E ledig tills på fredag, härligt:):)

Det har varit kaos i huset i några dagar nu, stopp i avloppet, och inget vanligt stopp utan ett jätte stopp, som tog typ två dagar att fixa, och samtidigt har älskling påbörjat att bytt lysknappar i huset, och så har gamla spisen stått mitt i vägen, det har vart grejjer överallt, visste inte vart jag skulle börja städa, men igår när jag kom hem från jobbet hade älskling städat, sweetnos:):) Inte ofta det händer så man blir superglad när det väl händer:):)














Jag, älskling och jossan va över en sväng till avesta igår, sen fick vi skynda hem för felicia va hemma hoss oss och väntade:):) Sen skulle vi ha grillat, men det vart massa massa tjejsncak i flera timmar, sen färgade jag jossan hår, fyra förpackningar för att göra hätt slingor på henne, den kvinnan har hår:):) slutade med att vi "grillade" och invigde nya ugnarna;);)

vi ska köpa en självgående dammsugare kanske redan nästa månad:P:P älskling e såå gullig:):)

slänger upp lite kort på flott turen och när vi spelade kubb här hoss oss samma kväll:):)

Inga kommentarer: