11 augusti 2008

Vad gör man nu då?






shit vad veckorna går fort, och denna sommar e snart över, har ju gått skit fort, och snart har vi bott i huset i ett halft år, känns som typ två månader:P

Nu e man ledig igen tills på fredag, långtråkigt samtidigt som skönt, fick jobba extra i lördags så därför togs min torsdags tur bort, perfekt:):) Har funderat lite på att skaffa bil, köpa nån billig för 20 000 men vill ite dra på mig nå lån så det får vänta, visst blir man isolerad nu när älskling måste ha bilen till stockholm nästan varje vecka, men that´s life.

Älskling har varit effektiv i helgen, han och hans bror har satt upp luftvärmepumpen, det är nästan helt klart fats nå sladdar tror jag bara, sen har han påbörjat att sätta dit lister, vart mycket bättre!

Stoppet i avloppet e tillbaka, har försökt ed allt nu och inget funkar, blir tokig snart, testat att blåsa ur det med nån grej man koppla till hgtryckstvätten men inget funkar, skit kul att om man ska använda diskmaskinen måste man stå beredd att tömma ur diskhon på vatten så det inte blir översvämning:(

Annars har vi tagit det mest lugnt, städat ur bilen och tvättat den, behövdes vill ja lova:)

Va med älskling till avesta i torsdags och kollade på när han speladekorpen, gick att ha med rocco nu, förrut va han så uppstressad jämt och skällde och pep bara efter bollen men nu satt han alldelses stila och bara tittade, kul att se framsteg:):) Slänger upp lite ego kort som knäpptes när jag väntade på älskling i torsdags:):)
Jo förresten detox tabletterna verkar inte funka min mage e precis som vanligt, märker inge skillnad nu alls:(:( Men ska äta dem ett tag till så vi får se:):) På fredag kommer äntligen syrra, liam och sergio, längtar:):) kul att mans ka jobbba hela helgen innan man börjarskolan på måndagen:( köpt upp mina pengar på skolböcker också, känns mindre kul, har ni fått era skattepengar ännu??

puss och hej:)

Inga kommentarer: