06 augusti 2008

Fin fina häcken:P


Idag vaknade man av lite finare väder så jag passade på att avsluta mitt projekt med häcken på framsidan, okej det var första gången jag gör detta och då får det va lite vågigt och snett, längre ner på gatan är det en familj som har en häck som e helt perfekt, spik rak åt alla håll, trodde det skulle va lätt men icke sa nicke:P:P Älskling tyckte jag skulle använda tråd så den blev rak men så ambisiös orkar jag inte vara, heller helt ärligt jag orkar inte fixa med det:P:P Får duga så länge iallfall:):) Jossan och jag lagade delikat mat igår, kycklingfile, strips och beasås och sallad, mums, åt precis upp resterna från det:):) vi såg Kid Svensk och Gracie, den sistnämda va faktiskt bra och kid svensk va lite mysko, tycker at de svenska filmerna som gjorts de senaste åren är väldigt konstiga, älskar svenska filmer från 80-90-talet, finns inge bättre, ska bänka mig framför lite ture sventon filmer strax:):) Hämtade hem mittpaket nhyss fårn Ica med min korskruvstång, ville ha en med keramiska plattor och min e så seg, och min obh nordica trippel tång e jätte bra så då kan det inte bli fel med denna:):) Jossan stannar nog i sverige, vart överlycklig när hon berättade det, en håller hon och jag tummarna stenhårt för en grej som hon får avslöja själv om det blir av, hoppas hoppas hoppas:):) Imorrn kommer hjärtat hem också, tok längtar, veckorna går så mycket saktare när man inte jobbar:):) älskar mitt hjärta:):)

Inga kommentarer: