13 augusti 2008

Bleka bort lite hjärnceller:P



Igår blekte jag och jossan bort lite hjärnceller, hahah, vi användepoly palette ultra blond, nr 100 och den e inte att rekomendera, har fått haft i två gånger nu silver schampoo för at få bort det mesta gula, nej det ska vara mood´s ultra blond, har testat mycket blonderingar och ingen e så bra som den:):) och billigast e den också:):) har ett "silverschampoo" eller det står att det är närande hårinpackning från öb som jag köper för 19 kr, loreal:): tycker det är super bra, fick ett dyrt silverschampoo av emelie förrut från en salong som kostat 200 kr och det tycker jag e totalt värdelöst, billigast e inte alltid sämst inte när det gäller blondering iallfal:):)

Medans vi blekte varandras hår, blekte slingor på jossan så tittade vi klart på de 6 sista avsniten av playa del sol, så brraaaa, hoppas på flera säsonger, blir inte alls sugen på att åka utomlands då:P:P

på lördag blir det att festa:):) jobbar förmiddag och natt på söndag så det blir perfekt:) syrran skulle till sin faster på fest så det var lite synd men jag och jossan ska slå klackarna i taket:P:P
blir nog att äta lite kräftor också:)

mamma och mommo komme om ett tag och hälsar på, trevligt trevligt:):)

har funderat på att köpa ny brevlåda, en vit stående, och idag när vi fick ett hus tidningen så tänkte jag att tänk om de kunde ha test på brevlådor, och vad står det då på framsidan test på 10 brevlådor hhahah, ödet eller:P:P

imorn kommer älskling hem saknar saknar saknar han:):)

Inga kommentarer: