12 augusti 2008

Playa del sol





God morgon allesammans:):)

Jossan visade mig igår en super duper snygg kjol hon beställt, härmapa som jag är var jag tvungen att beställa lika, och hittade lite annat också:):)

Två veckor kvar tills löning och jag vet precis vad jag ska köpa, älskling tycker jag gör av med pengarna uppe i huvvet innan jag fått dom:PMen en sån ska jag ha iallfall, och den kommer passa pefekt när vi renoverat och rivit så vi får ett jätte sovrum, ett sminkbord från ikea love it love it:):) Ekfärg såklart, undrar om det finns en matchande spegel till den, hittade ingen på ikeas hemsida, nån som har nåt förslag:):)

Jossan va så gullig igår och ringde sin rörmockare till pappa så han kom hit med nån maskin och fixade stoppet i avloppet, han hade nån slang som säkert åkte ner 10 m i avloppet, tusen tusen tack:):) Sen åkte jag och Jossan och kollade på ett hus, hiih mer säger jag inte om det än:P:P

Resten av kvällen spenderades framför 6 avsnitt av Playa del sol, störtskön serie, vi har 6 avsnitt kvar:):)

Idag ska jag klippa gräsmattan och städa, sen ska jossan bleka min äckliga utväxt sen vet jag inte vad som händer:):)

Saknar min älskling super mycket:):)

Inga kommentarer: