07 augusti 2008

detoxa mig:P:P


Är ett stort fan av natascha peyres blogg och hon har skrivit lite om detox, så jag kollade runt lite och hittade lite detox tabletter som jag nu börjat med:):) ska bli spännande att se hur dte går, om det funkar eller om det är skit som allt annat:):) Ni som inte vet vad detox är så ska de rensa tarmarna på allt skit rent ut sagt, som jag fattade det så det som rengöring av tarmarna, kan komma ut hmm hur ska vi säga det, SKITÄCKLIGA saker, som man inte trodde man hade i tarmarna:):) men har också läst att det är inge bra att ha för ren tarm heller, att man kan bli sjuk av det, att kroppen inte pallar då alla bakterier efter ett tag:):) men och testa nån gång kan ju inte skada:):) Jag tog iallfall en 30 dagars kur, eller man kan variera lite själv, man kan ta 2-6 tabletter per dag, jag tar två tabletter 15 min före den måltid som innehåller mest kolhydrater:):) Har hållt på i 4 dagar nu så jag kan väl inte påstå att jag märkt nån jätte skillnad, i för sig verkar maggen må bättre, inge ballong effekt de här dagarna:P:P kan uppdatera hur det går senare:):)

På tal om nåt annat skrämde rocco halvt ihjäl mig inatt, han skäller och morrar när det är folk utanför eller på dörren och inatt vaknade jag av att han var helt galen, skällde och morrade och kollade ner mot trappan till undervåringen, vart livrädd och låg och lyssnade efter inbrotts tjuvar, grabbade tag i mina telefoner och fick upp rocco i sängen, till slut efter jag inte hört nåt kunde jag sova:(:(
Men tanken finns där att det hade kunnat vart inbrotts tjuvar här utanför:(:(Eller så kan det helt enkelt bara vart en fågel nånstans han hört men ändå, nu när vi haft så fruktansvärt mycket inbrott:(:( men älskling sa att om det va tjuvar så kommer de nog aldrig tillbaka när de hört rocco låta:):) Kikade aldrig på ture sventon igår så ska göra det nu istället för det är ju såå fint väder ute;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hojta till om det är bra grejer, isåfall vill ja också köpa. :p vars har du beställt det? :) och du, självklart ska du få lösen :D puss!!!

martinaolofsson sa...

hade riktigt höga förhoppningar om tabletterna men har inte ärkt nånting än iallfall, trodde magen blivit bättre men det kom tillbaka direkt:(:( hmm kommer inte ihåg sidan, det var nåt som poppade upp sånt där prova på erbjudande men kan kolla om jag hittar sidan:):) tack gumman, har fått det nu:):) pussa