31 augusti 2008

Working night everyday:P:P




Hello:):) Sitter på jobbet, e inne på min andra natt av tre, sen e mitt sommarschema slut, både skönt med tanke på skolan sen sorgligt för jag har faktiskt trist i sommar, fast ska jobba lite helger då och då:):) I fredags när älskling kom hem bestämde han sig för att börja renovera vårat blivande sovrum, hihi bara sådär, han har hunnit rivit ner väggen mellan de två sovrummen och bommat igen en av dörrarna och spacklat, älskling e så duktig så:):) Jossan och jag tog tag att få ihop mitt sminkbord i torsdags, efetr mycket gnäll från oss gick det:):) Jossan bjöd också på nybakta scones, mumma:):)

Vi hade tänkt att måla sovrummet, men älskling tyckte att det skulle bli bättre att tapetsera:):) Hur ska då detta gå att vis ka komma överns om tapeter, jag vil ha en grå,svart, silver fond vägg men tror inte älskling vill ha det, vi ska ägga nytt golv också, hittade ett as snyggt svart/grå trä golv, vi ska ha mörkt, lägger upp bild-er:):)

Förstår inte hur folk hinner blogga så mycket, jag hinner knappt en gång i veckan, vad har de för fritids intressen/jobb kan man undra, ähh inte mitt bekymmer:):)

Vi ska åka till ikea nästa vecka istället, så slipper nya sängen stå i garaget och mögla:P:P

På onsdag e det redovisning men jag har inte jobat mycket om jag ska vara ärlig, va så trött igåt natt att jag skakade på hemvägen av trötthet, fi fan höll nästan på att somna framför ratten, gäller att poppa hög musik som bara den:):)

Va och hälsade på sofia i onsdags och hennes supersöta lilla alexander, vart helt kär i deras superfina hem, aldrig sett en småbarnsfamilj ha såå fint:):) jätte kul att träffa dom:):)

Nus ka jag fortsätta äta mina lakris nappar och popcorn och titta på desperate ousewives och plugga lite:):) halva natten har gått nu, bara fem timmar tills jag får åka hem och krypa ner bredvid mitt livs kärlek:):) Visst e dte svarta golvet snyggt däruppe, skulle vilja ha det:):)

Inga kommentarer: