28 juli 2008

50 månader:P:P


Idag e ingen vanlig dag för jag har varit kär i 50 månader idag:P:P

älskar min älskling så himla mycket:):) skulle dö om jag förlorade honom, hoppas du läser detta älskling:):) mitt hjärta e ditt, för alltid:):) och jag lovar jag ska bli snällare, inte gnälla över små saker, som du sa det gör ju ingen skillnad:):)

gick av i morse från mitt 24 h pass, jobbade ju som jag tidigare sagt 41 h denna helg, typ 60 nåt timmar denna vecka, men dt gick jätte bra:):) älskar att vara på kortis, så många underbaringar där:):) Och personalen e verkligen supergoa:):)
det har vart riktigt skönt att jobba på 8 vånngen, det är svalt där uppe:):) vi har badat lite också, fast så himla mycket folk vid Esklin, hatar att bada när det är fullt med folk överallt, och alla bra platser på stranden e tagna kl 10 på morronen:)

Idag skulle jag och jossan på en snabbvisit till västerås för att bara åka till ikea och köpa sängen, kan säga att det vart ingen snabbvisit:):) och en del handlat:):) ska fixa med sängen imorgon, har precis oljat in sängbenen:):)

Min hund e rolig han, testade att gå våran vanliga promenad med alva koplad och halva okopplad, han drog lite när han var kopplad, och när vi träffade en söt liten vovve vart han super glad och ville promt fram, sen när han var okopplad går han superfint bredvid och bryr sig inte om andra hundar, super duktig kille:):) Han lyssnar 100 gånger mer när han e o kopplad:):) Nån som vet vad det kan bero på:):)

Min jossan ska nog åka till Aya Napa några månader, kommer verkligen bli skit deppig och skana ihjäl mig efter henne:(:( E livrädd att hon ska träffa nån där och stanna, nej det får inte hända:P

Imorgon ska jag hinna med att fixa gästrummet, följa med mamma till fagersta och hälsa på emma och hennes söta valpis:):)

sen på onsdag e ledigheten slut igen:):)

älskar min prins, så tomt i sängen, fyra nätter utan dig nu jag klarar detta inte:):) men snart e du hemma igen och nästa vecka följer jag nog med dig, eller va det veckan efetr det, är helt förvirrad av dagar och datum sen jag började jobba skift:P:P

natti natti:):)

Inga kommentarer: