29 oktober 2008

happy face:):)

va nere riktigt i en grop men nu e jag uppe igen:):) tack för de gulliga kommentarer jag fått:):)

i måndags fyllde min älskade hjärtebus rocco två år:):) och jag och älskling firade 53 månader i tisdags:):) vet ni vad, när vi ska gifta oss ska vi troligen tatuera in ringar, eller varandras namn runt fingret:):) lite eget och då kan man aldrig tappa eller slänga ringen:):) och när jag ska jobba inom vården så blir dte perfekt:):)

idag fick jag träffa älskade jossan, skanat henne så önskar bara att jag kunde göra dig gladare, tänker på dig7er hela tiden:):) finns alltid här gumman:)

imorrn kommer hjärtat hem:):) tok längtar:)
ska väl ta och sova praktik imorrn 07-16 hatar den tiden:(:( bättre med sovmorgon och jobba efetrmiddag:P:P

sen e jag ledig tills på måndag, får se vad helgen har att bjuda på:):)
nu e iallfall våran säng helt komplett och kalaset gick på 11 000, fatta vad kläder jag kunde köpt för det:P:P hehe
pussar

2 kommentarer:

diiva sa...

tack gumman!! du förstår inte va de betyder!!!! tack tack tack.. =))) hopaps vi kans e ssnart igen.. imon kasnke efter badet.: =))) älskar dig gumman.. puss

Anonym sa...

det är ju hemskt.. hur kan man vara så nere, helt sjukt! jag hatar typ allt och alla :( blä för allt!