28 oktober 2008

jävla soppa

har precis lämnat in förra veckans ena uppgift som jag inte hunnit med, pallar snart inte det här, känns som jag mer och mer går in i mig själv, att vi inte bara kan få en sak i taget i skolan, hur ska man hinna med, praktik, skoluppgifter, hinna umgås med kompisar, hinna umgås med älskling, ut och gå med rocco, städa, det går bara inte, ju mer press det blir detso mer stänger jag mig själv.
folk har till och med slutat hört av sig, förståligt, men det är som det är, bara att fortsätta kämpa, bara ett år och två månader kvar då!

ska sova nu e så trött att jag knappt orkar skriva en rad till:)
älskar min michael ialfall i vått och torrt:P:P du är mitt ljus i livet:):)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår dej gumman att du har mkt att göra..Kommer alltdi finnas för dej fast vi knappt hörs!

Anonym sa...

förstår gumman att du har mkt i skolan..kommer alltid finnas för dej fast vi knappt pratar å ses.. puss/zandra

diiva sa...

jag lovar att jag ska försöka höra av mig oftare.. saknar dig i massor gumman!!!! men imon e de vår dag.. =)) iaf eftermiddag.. =))) älskar dig gumman. puss

Anonym sa...

jag förstår dig precis! samma med mig.. läser oxå till undersköterska.. o vi läser bara på ett år.. så förstå hur pressat vi har det.. har funderat flera gånger på o hoppa av.. men jag tänker inte ge upp.. jag måste stå ut.. brytit ihop typ 3 gånger det senaste..
Kramar Malle

martinaolofsson sa...

åhh vad ni är gulliga:):) var nere i en riktig "grop" men nu känns det ok igen:):) zandra jag känner samma för dig, vi måste börja ses igen snart:):) jossan mitt hjärta, du förgylller mitt liv, love you:):)
vad härligt att prata med nån som vet hur det är och kan tänka mig att det är tusen gånger jobbigare för dig, hur många kurser läser i samtidigt?