13 oktober 2008

höstdeppa

varje år när dt blir höst drabbas jag en en depp period, hatar att vakna på morgonen och det är mörkt och att somna till att det är mörkt och kallt:(:( och att älskling e borta i veckorna påmmins ännu mer nu, om jag inte hade jossan och skolan hade det vart tusen gånger jobbigare, hur drygt det än är med skolan så har man nåt att göra:) och när vi flyttade till norberg va det just det här jag bävade för att det skulle ske, men tror inte det spelar roll vart man bor höst e ändå höst och vintern suger ännu mer:(

som jag skrev sist funderar vi på att flytta efetr skolan, älskling och ja va ute på promenad i lördas och diskuterade det här, vi har sagt att vi inte ska bo i avesta nå mer sen efter en stund va avesta det enda vettiga alternativet:):) där trivdes vi, och avesta har allt:) håller tummarna att vi flyttar tillbaka sen, och gör vi det blir det bara till skogsbo, rutbo, högbo eller till grytnäs gärde i ett fint hus:):) dröm huset ligger ute nu, en sutteräng kåk, med innomhus pool, vitt tegel, allt det vi vill ha, hoppas det finns nåt sånt då, men jag måste ha jobb inna offcourse:):)

va jätte kul i lördas, super kul kräftskiva:):) efter det skjutsade mamma oss ner till flying, raymond var lite överförfriskad och drog hem direkt:P:P vissa kan då inte supa;);) hiih skojja bara:):) va så jäkla varm tinne på flying, sen skjutsade jessicka oss till norberg, till portan , va bitter då på norberg och vart lite stöddig av spriten hihi, förlåt alla ska hålla mig till vin i fortsättningen, efetr mycket om och men kom älskling och jag hem på natten nån gång:):) dagen efter spenderades i sängen tills kl 17 då vi hämtade rocco och sen åkte vi till mamma och åt tårta sen till sofia, alexander och johan, vi tog med mat, potatis gratäng och kött, det var super duper trevligt:):) karlarna drog och hyrde film, skulle va en super bra film,hahah fast jag och sofia höll på att somna sååå bra va den:P:P jätte trevlig kväll:):)

idag var det hjärt och lungräddning i skolan, lite annorlunda sen 06 då jag gjorde det, nu var dte en liten uppblåst docka man hade var, sauper lätt denna gång:)

när jag kom hem vilade jag, e så trött så det är inte klokt, jag och jossan va på promenad och höll på att somna efter den, sen åkte vi till avesta, jossa skulle ha balsam:P:P sen lagade jag mat och somnade en stund, förstår inte hur jag kan va så trött, e det hösten?

älskar min michael mest:):)

2 kommentarer:

Anonym sa...

känner igen det där med att man blir deppig av hösten. usch, mörkt och kallt. sol och varmt ska det ju vara :)

martinaolofsson sa...

hej marielle:):) ja visst är det drygt, ibland funderar man vad man gör i detta land när dte finns länder där det är härligt året runt:):)