07 oktober 2008

Iám lost without you:):)

pratade precis med the love of my life, min älskade mnichel fors<3<3 hela jag smilar när vi säger jag älskar dig flera gånger om:):) du är mitt allt älskling, iam totally lost without you:):) du är dne underbaraste, snällaste, tålmodigaste, ödmjukaste, romantiska älskling:):) att du står ut med mig kan jag inte förstå ibland, jag kan vara väldigt envis, och du får ta mycket skit som du absolut inte förtjänar men jag tror och vet att du vet att jag inte menar det, jag menar aldrig att du ska få ut för mina problem:) när vi är bland folk måste jag erkänna att jag mer sdka verka självständig och att jag inte bryr mig och en hel drös spydiga kommentarer kan komma ut mig men jag menar de aldrig, de är bara en fasad:):) för den enda som verkligen betydre nåt för mig är du älskling:) du och jag mot världen:):) tur att jag har jossan som förgyller mina dagar när inte älskling är hemma, när ja e med dig gumman har jag alltid kul:):) du anar inte hur mycket du betyder för mig, och jag vill inte att du flyttar:(:(

jag och jossan va te avesta idag, köpte ett jätte tufft sele till busen:):) en tidig 2 års present:):) sen gick vi på promenad men bus och mandy:):) det här måste vi hålla igång gumman:):)
på lördag blir det kräftskiva, det blir jag och älskling och jossan som åker härifrån, emma och nicko kunde tyvärr inte följa med, men jag förstår helt varför:):)
kommer bli askul men jag ska ta det lite lugnt med boozen:P:P dricka i lite lugnare tempo och inte hälla i mig som en jäkla tvättsvamp:):)

imorrn e det muntlig redovisning igen:):) kommer nog gå bra:):)

ska sova nu och drömma om min älskling, han drömde om vårat bröllop igår:):)sötnos då:):)

Inga kommentarer: