14 oktober 2008

stolt över mig själv:):)

en klass kompis ringde nyss och berättade att det bara var 3 i klassen som klarat de två skriftliga proven, hon och jag var två av dom:):) känner mig faktiskt stolt över mig själv:):) in your face alla som tycker jag är urblåst pga av min hårfärg börjar tröttna rätt hårt på alla kommentarer, bara för att man är social och har roligt på fester och samtidigt har blondt hår så är man dum i huvvet, riktigt smart hörrni!!!! fast på ett sätt e det peppande att höra för då blir det ett jävlar anamma inom mig som gör att nu fan ska jag visa alla idioter, ibland överväger jag till och med att färga håret, men vet jag trivs som det är och ska lära mig att inte ta åt mig av fåntrattar som höjjer sig själva genom att klanka ner på andra:)

klarade båda muntliga proven idag också:):)
sen va jag och jossan ute på långprommis:) vi gick som vanligt till en skog här ovanför skallberget, och vi testade att följa en ny stig, det gick bara uppåt och uppåt, sen till slut när ja ville vända så böjde sig vägen och började gå neråt, kändes osm vi aldrig skulle komma hem men till slut kom vi ut där vi typ startade, perfekt runda med lite tuffare terräng:):) känner mig stol också att jag tagit tag i gåendet, fram och tillbaka till skolan och en längre promenad per dag:):) bye bye extra kilon:P:P

älskar mitt hjärta mestaste mest, två dagar innan du kommer hem igen:):)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej sötnos!
det är super irriterande, skulle vilja se dom göra samma sak! :)
Lycka till själv, kul att det går så bra för dig :D Pussa

diiva sa...

haha.. tur att jag sa att de grå runt.. =)) haha.. rl att vi skulel komma ut nånstans vid vägen.. =)))
de e bra babe, att du står på dig.. vi ligger ju på samma nivå i IQ:n haha.. lr hur va de nu? grattis igen babe tilla tt du lyckade smed proven.. =)) puss

martinaolofsson sa...

hej cammilla:):) eller hur då kanske folk skulle tänka efter lite sen:):) pussar

martinaolofsson sa...

hej min babe:):) tur att jag lyssnade på dig:):)hihi ja vi gör det:P:P vi kanske skulle bli medlem i mensa lr vad säger du gumman:P:P söt du är:):) hör av dig när du vill ut och gå:) pussar