06 november 2008

free day




kom precis hem från praktiken och nu e jag ledig tills på lördag 07,30:P
mitt humör e på topp igen tror det beror på att jag trivs så på praktiken och att jag har världens underbaraste pojkvän:):) hoppas han hinner komme hem idag innan 18 för jag har sett världens finaste ring som vi ska kika på, tror den va vit guld och så har dne en jätte stor rosa sten, och priste va inte så himla jätte dyrt heller:PP:

har redan fått hem våran julgran, blev en vit, älskling fick bestämma för mig spelade det ingen roll om det blev vit eller svart, just nu står dne i ett tomt rum:P:P
nästa helg kommer pappa, lillasyster och pappas nya tjej:):) super kul:):) han har köpt en stuga längre upp i norrland, 20 meter till vattnet, han har typ 50 meter ner till vattnet vid sitt hus också, måste gilla sjön:P:P älskling och jag får tra och åka upp dit och fiska i sommar:):) nu kom leveransen på våra nya vinterdäck, jätte snygga fälgar:P:P för volvo har jordens sämsta service och inga däck, tvi på dem jävlarna:P

ska te mamma och hämta min nya bhar också, min strl för en gångs skull:P:P
härligt attsnart ha älskling hemma igen och få vakna till massa pussar och mys, finns ingen mysigare kille än min, ingen som ger så mycket komplimanger och så mycket kärlek som min, och han är minnn:P

ska plugga lite nu innan det bär av till avesta:):) ska färga älskling systers hår ikväll också, alla vill bli blonda nu för tiden;);)

är förretsen inte frisk än, feber om nätterna och snorar och hostar om dgarna, och min näsa ser ut som ett missfoster, varig och ett jätte sår:(:(

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej martina :)
det var ett tag sen :)
Hur lever livet i huset? har ni fått ordning ännu?

Kramar Therese

Anonym sa...

härligt med uppdatering! :) men krya på dig, inge kul att vara förkyld :(

martinaolofsson sa...

hej therese:):) ja det var det verkligen, men läser din blogg varje dag:):) jo det går bra, nja mycket renovering kvar:PP hur leker livet för dig? puss

martinaolofsson sa...

åhh vad du är gullig marielle:):) nu e jag typ frisk iallfall:):) allt bra med dig sötnos?