11 oktober 2008

to move or not to move..

har ju som jag skrivit innanfunderatpå om vi ska flytta härifrån och det är väl dags att bestämma sig, för som älsklng sa det känns ju inge kul att lägga ner massa pengar på huset och få det som VI vill ha det om vi kommer flytta sen, så vi ska väl ta oss en riktig funderar, men som det ser ut så vill båda till en större stad, satt och kikade igår, som jag skrivit förrut har jag varit sugen på uppsala, det är jag än men också på eskilstuna, det är 1h dit härifrån och 1h därifrån till stockholm, perfekt va:):) och priserna där e inte sååååå hemskt farliga som uppsala där alla hus kostar runt 2 milj, för bo i lägenhet vill ja aldrig mer då kan jag lika väl bo kvar:):) kollade hur många som bor i den här hålan, totalt 6000 i eskilstuna ca 92 000, lite skillnad:):)
nej nu ska jag och älskling ut och gå sen kräftskiva med jossan, ett år sen sist allt hände:P:P
älsklng ska flytta in i en etta i södertälje nu cokså i veckorna så nu kan jag bo där hur mycket jag vill, ass mysigt:):)
känner snart att jag bryter ihop av skolarbeterna, satt igår till 23 och va helt slut, hade två jätte svåra skriftliga prov på morgonen också:(:( men det är värt det sen:):) tänk vad mysigt och bo i eskilstuna, alla affärer, sjöarna, djurparken hiih:):) man ska inte fega i livet då står man bara och stampar på samma ställe hela livet:):) älskar mina killar michael och rocco "bus"

Inga kommentarer: