05 oktober 2008

patetiskt

kryssnigwen är över och det blidde så att jossan följde med, ni ska vweta att jag sw/daorn har rtt jävla rättsdtstavniongsprogram som ceparsih, alltså jag och jossan hade såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå jävla kulpå båten, så kul att ni anar inte, vi va med omm allllllltt, beendear done that;P;P;P nej men allstå+ så jävvla kul vi hadee med alla älsklings jobbar kompisar, iteså så alltså, kaos från börja s
sgra kiollar strippade,någrade illlar how are you dong och några killla wohoooooooooooooooon
nej men seriöst vi hadesååååååååå kul, jossans hytt va full me d chiås från erik, sen mitt uppp iallt så va de en kille som sket" på toan och sov när jossan skulle gå in, jag fixade och stylade frillanj på an men då vaknade han

lätt den roligaste kryssningen ever, vi (jag och jossan härjade hela tiden förreyutom tre timmar jag sov helllllllllla tiden) hhaha vi hade en hel korridpr för ozs själbva alltså gruppen, micke sjobb grupp:P: så mycke att bebhräta men så lute att skriva:P:P

jka jag vet jag är fulll, men skriv i om diu vill ha fullsyänfig srappoty gfrån vårsan hätoila kryssning
så himla kul när vaktern k0knm idag och erik inte fic duapp, nej jag orjar inte AKKKTT SKRIVa är för full, skriver mer imorrn. men så kil

Inga kommentarer: