06 oktober 2008

opppps:P:P





kan ju vara dax för en riktig uppdatering här, sist ja skrev va jag inte i sån fin form, vi skulle festa hos john efetr kryssningen, allt startade fint, men jag vart så bombad att jag inte kommer ihåg ett smack från att jag drog därifrån till typ halvvägs hem, tur att jag har min älskling som tog hand om mig, spydde som en galning och däckade ett tag på toan:P:P men mådde inte så himla dåligt som jag trott igår:P:P

ska väl berätta om kryssningen iallfall:):) nån timme innan avfärd vart det platsre över, några hade blivit sjuka så jossan hakade på:):) åhh fy fan vad kul vi hade:):) jossan och jag höll lådan längst av våran grupg:):) roligaste kryssningen jag vart på:)) älskling har riktigt roliga jobbarkompisar, synd att jag inte har nå kort bara, men vi hade en paparazzi i gruppen, ska säga till älskling att han ska fixa fram korten:):)
älskling fick lov att bleka håret dagen innan navfärd också för hans frisör hade tunnat ur hans hår så fruktansvärt mycket så man såg skallen genom det svarta haha, stackarn hår bottnen började bubbla av blekningsmedlet, och han fick ett stort sår som varade:((:

så min älskling va ett gulhuvve/ljushuve:P:P

älskling gjorde illa knäet igen på båten, när han skulle slå till nån:( stackarn och hans kompis fick armbågen ur led samtifigt, jäkla pajaser:P:P

de flesta av vårna grupp däckade runt 02, men jag jossan, stefan tror jag han hette, backlund och sturken höll igång till 05,30 och en drös andra på våning två,
vi bodde under bildäcken men fy fan vad våran våning rockade, folk visste till och med vart vi bodde som jag aldrig sett:P:P
jossan och jag vart filmade av tv teamet också:P:P

nej gumman det här måste göras om har inte så kul med nån som med dig:):) gruppen tyckte vi va som piff och puff, det har vi inte hört förrut, vi va nog inte tysta en enda sekund:P övertrötta lr vad:) jossan fick lammkött också, trodde hon ja:P:P herr stork:P:P svårt att föklara hur kul det var, så hoppas på bilder, lånade lite bilder från frida och john från lördagen, har klippt mig förresten vart inte ett dugg nöjd:(:(

ska plugga nu innna jag ska ut och gå med jossan:):)
saknar min älskling massa massa, kan dte inte bli torsdag superfort nu:(:(

älskar min michael mestatse mest tack för att du orkar med mig:):)

Inga kommentarer: