21 oktober 2008

nya bilder:)



















Dags att slänga upp lite bilder:)
har försökt fixa till huset två fulaste rum tvättstugan och toan på övervåningen, bilderna kommer säkert olika ordning, men satte iallfall upp en gardinstång och gardiner i tvättstugan ,vart mysigare, sen samma färg på toan, lila/plommon e så fint, har nånting i den färgen i nästan varje rum:)

fick hem paket idag, med den silvriga krukan bland annat:) love it:) och flera silvriga kuddfodral:) ny lampa till gästrummet med, och små söta mini plastorkider som jag ska ha i nya sovrummet:) ja ni ser ju sovrummet går sakta sakta framåt:):) duktiga älskling:):) nya gardiner med, visste dom snygga men vet inte vart jag ska ha dom, får bli större hus nästa gång med mer fönster:P:P

går jätte bra på praktiken, så himla söta gamlingar:):)
älskling ska få ta hem firma bil så nu äntligen blir jag med bil igen:):) handikappad ab annars ju, bröt nästan ihop på cykeln idag efetr praktiken, däcket e sönder så man måste pumpa hela tiden, och det regnade och allt jäklades tills lut började jag nästan grina och svor på cykeln jäkeln, två år när man inte får som man vill:P:P
om drygt en månad e min prövotid slut på körkortet, härligt värre:):) hur klarade jag mig innan körkortet, bra fråga, va en äkta cykeltönt:P:P

saknar mitt hjärta, vill med till stockholm och fixa i lägenheten, gardiner e ju ett måste hjärtat mitt:):)

Inga kommentarer: