20 oktober 2008

just nu

just den här tiden på måndag mornarna hatar jag, den tiden så jag nyss har vaknat och älskling åkt 05 imorse till södertälje, absolut hatar att vakna upp utan älskling bredvid mig, lite panik ångest blandat med saknad, vill ha han här hemma jämt:) det är mycket lättare de andra mornarna innan han e hemma för då har det gått en dag till innan han e hemma:)den karln älskar jag mer än livet, min michael:):)

helgen har varit jätte lugn, vi har mest kollat på film och myst, älskling har satt upp de sista skivorna i nya sovrummet och börjat spackla och slipa, lär göras några gånger till innan vi kan måla:)
känns bra att vi valt vitt på de flesta väggarna, lättast att sälja då:)

börjar min praktik idag 16,30, lite härlig tid att börja:):) ska bli skönt när de här veckorna e över för då e kursen nästan klar, vård och omsorgs kursen:)
hann bara träffa jossan en snabbis igår, känns som hundra år sen nu:P:P men på onsdag torsdag e jag ledig:):)

fick tag på en jätte billig psykologi bok som jag ska hämta på torsdag 175 kr bara istället för det dubbla för en ny:) ska pallra mig upp nu och gå ut med bus sen lite frukost sen träna på orbin:):)

älskling vart lite nojjig att nån inbrotts tjuv skulle se tv´n från gatan så vi har köpt jätte snygga ek persienner:):) som om inte larm plus en vakt hund skulle räcka liksom:P:P du är så söt älskling:):)

älskar min Michael fors över allt:):)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha redan planer på o sälja huset eller?;P
Kram Malle

martinaolofsson sa...

jepp hihi har väl legat i bakhuvvet rätt länge att dte inte känts hundra rätt med norberg men förträngt det:P:P