18 september 2008

plugghäst

sitter här vid min nya älskade dator:):) den e awsome:P:P svart liten och praktisk:):)
plugga plugga pluggaplugga, det är de ord som finns på min näthinna nu:P:P nu har vi börjat lära känna varandra i skolan mer och diskutioner, ganska heta sådanna uppstår när det är en bunt tjejer samlade som är stressade, ni kan ju tänka er själva:P:P igår när det började gå lite hett till hade vi sedan lektion om just sådant, höll på att garva ihjäl oss:P:P jag är väldigt envis och vill göra på mitt sätt, älskling tycker jag e som en tvååring annars, men att jag är så i skolan beror på att jag kan inte sätta mitt namn på något som jag inte står för, gruppjobb vill jag gärna göra helt själv inland:P:P nåt jag måste jobba på:P
idag kom vi in på diskussion om otrohet, ett ämne jag kan bli väldigt upprörd över, hatar otrohet, skulle bokstavligen hugga snoppen av älskling om han ens pussade en annan tjej och skolla han levande om han va otrogen:P av egen erfarenhet har jag vart otrogen mot en kille för 6 år sen kanske, om man nu kan kalla det otrohet när man e 15:P och av egen erfarenhet så kan jag säga att man e inte kär om man är det, no fucking way! det är min åsikt och den rubbar jag inte fem mm ens på, flörta kan alla, jag kan själv va väldigt flörtig men e man kär går man inte över den gränsen sen! jag kan inte förstå hur någon som förlåter en otrohet kan göra det, killen som ja va tillsammans med då förlät mig gång på gång, kan ibland känna dåligt samvete för det, men ja va ärlig emot han iallfall, men han kan inte varit så himla smart som gjorde det once a cheater always a cheater:P:P

ska fortsätta skriva om cellernas uppbyggnad nu, kul va:P:P
älskling e hemma igen, han e så duktig började klippa gräsmattan direkt:P:P älskar min älskling över allt annat:P:P

8 kommentarer:

diiva sa...

den första e alex. de vet jag.. men den andra har jag inte en aning om vem de e.. rätrt nyfiken.. en kompis bror liksom?? vem av mina kompisar har en bror?

Anonym sa...

du kan ju inte skriva "once a cheater always a cheater" så du menar alltså att du fortfarande är det?;) men jag håller fullständigt med dig att är man kär då är man verkligen inte otrogen :D lika åsikter du och jag i det mesta! :)

martinaolofsson sa...

hej camilla:P:P
vet du vad jag kom på det efter jag skrivit och jag menade inte så, men orkade inte ändra, menar just i det förhållandet inte allmänt men tror du hajjade ändå:PP: ja visst gör vi och lika smak på inredning med:):) allt bra med dig gumman:)? puss

martinaolofsson sa...

hej camilla:P:P
vet du vad jag kom på det efter jag skrivit och jag menade inte så, men orkade inte ändra, menar just i det förhållandet inte allmänt men tror du hajjade ändå:PP: ja visst gör vi och lika smak på inredning med:):) allt bra med dig gumman:)? puss

Anonym sa...

Håller absolut med dig! Man är inte kär om man är otrogen, och jag har faktiskt hotat min Kenneth med att jag skulle skära snoppen av honom om han var otrogen, hahaha :D

martinaolofsson sa...

hej marielle:P visst är det så, sen kan folk komma och säga vad de vill:P:P hihi samma här:P:P

Anonym sa...

Jo jag hajjade det:) Allt är bra, har fullt upp i skolan hela tiden, tror du förstår vad jag menar nu när du pluggar själv:P saknar dig! ta hand om dig :) pussa

martinaolofsson sa...

camilla jag förstår precis vad du menar, stress stress stress ab plus inget socialt liv:P:P skulle va kul att träffas nån gång i västerås, hundra år sne jag träffade dig, miss you too:):)