16 september 2008

Mauritius





Jag har väldigt länge drömt om att åka till Mauritius, det ligger utanför afrika:):) Det är så otroligt vackert där:) och jag visade älskling det i helgen och han gillade det också stort:):) så som det se ut nu så blir bröllopet där, men jag befarar att vi inte kommer ha råd att gifta oss redan nästa år:(:( kollade upp lite och det finns företag som har som ett paket erbjudande där de fixar alla papper, präst, tårta, bukett, fotograf, transport och att de följer med till nåt ställe där man skriver på papper, allt detta till ett pris av 7000kr. det tycker inte jag va så farligt, pratade med älskling också och han tyckte också det lät bra, slippa allt krångel och låta nån annan fixa det så det blir rätt:):) e ju mycket papper man ska fixa för att gifta sig utomlands:):) men vågar inte tänka på alla andra kostnader som flyg och hotel, priset drar väl upp i skyarna direkt:) dags att börja spara nu och vi är ju så duktiga på det, not:) har suttit och pluggat sen 09 imorse, med vissa bilddagbok uppehåll, våra bästa år uppehåll, hundrastningar och matlagning:):) men jag har kommit en bit på vägen nu, lämnat in en av uppgifterna till läran:) två dagar tills mitt hjärta kommer hem, han mår bättre nu från hjärnskakningen:):) vet ni vad min älskade jossan ska flytta:):) hon har fått jobb i norge, och kommer flytta dit, kommer tok tok sakna henne men är glad för hennes skulle och vore jag singel skulle inte jag heller tveka på att vidga mina vyer, man ska passa på när man e ung så man inte ångrar sig:):) jag och älskling får åka och hälsa på henne och se vad stavanger har för ute liv:):) lägger upp lite bilder på vackra mauritius:):) ska väl fortsäta med arbetet om blåskatarr nu:P:P älskar min michael mest:):)

1 kommentar:

diiva sa...

självklart att ni frå komma å häsla på mig då.. =) ska bli riktigt skoj.. =))) kolla min andra kommentar på mitt sista inlägg.. vem e de som skrivit??? har ingen aning... puss