10 september 2008

inte som förr:(


Nu börjar man märka att det inte är som gymnasiet, det krävs mycket mycket mer av en än det gjorde i gymnsiet, då kunde man skriva ur en bok, omformullera lite och sen va det klart, men nu ska man skriva med egna ord, tänka sig in i det, förstå allt man skriver och förklara, förklara och förklara, tror jag alltid fick minst g på alla inlämnings uppgifter i gymnssiet men jag tror nu att jag kommer få ig på min första inlämnings uppgift och det kommer knäcka mitt ego, men men gäller att försöka se positivt på det, men just nu känns det hopplöst:(:( ska väl fortsätta med arbetet:(

idag fick vi lära oss att ta blodtryck på varandra, svårara än det ser ut:):)

va ut och gick med emma och mickis och hennes söta barn efter skolan:):) måstes göras om:P:P

hämtade ut mina tapeter idag också:):) love love love them och till och med älskling tror det kommer bli as bra när dte blir klart, vår egen lilla oas:):) och imorrn kommer du hem hjärtat, synd bara att jag jobbar hela helgen:):) men men älskar att jobba på kortis:):)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Köp boken "svenska skrivregler" där står det hur man ska skriva rapporter. Efterom jag läste industruell utbildning så köpte jag även en bok som heter "så skriver du bättre tekniska rapporter" Allt för att lära sig hur man ska skriva. Det krävs mycket mer på högskolan än det gjorde på gymnasiet. Du varför läser du inte till sjuksköterska på en gång? kram Lotta

Anonym sa...

sv; är det någon som är fin så är det väl DU :D
skitsnygga tapeter har ni fått tag på också :)

martinaolofsson sa...

tack lotta för tipset::) skulle va bra att ha, ses nån dag och ta en fika:):) för att jag vill jobba som personlig assistent och sjuksköterka tjänar knappt nå mer men man måste plugga i flera år:)

martinaolofsson sa...

åhh marielle vad söt du är:):) du e super vacker, och din dotter såklart:):) vart helt kär i dom, hoppas dom e lika fina uppe bara:):)