14 september 2008

.................

kom inte på nån vettig rubrik:P:P
har jobbat på kortids hela helgen, idag åkte vi till borlänge till framtids museet, mamma och jag va där jämt när ja var yngre:):) så mysigt där:)stackars älskling har fått en liten hjärnskakning igår när han spelade fotboll, han trodde inte de va de, men när han kom hem vart han jätte dålig, och är än stackarn:(:( har beställt en lap top med mobilt bredband från tre, jag ska ha datorn och älskling det rosa bredbandet:P:P skönt med en egen lap top, lättast att gör skol arbeten på:) jag har ju gnällt här över att vi har två uppgifter i veckan, vi kommer ha ändå upp emot 8 uppgifter i veckan:(( hur ska detta gå, e helt slut redan:(

i fredags kom sofia, johan och lilla alexander och hälsade på, riktigt skojj, alexande e ju sååå söt och charmig, glad hela tiden:):) synd bara att ja va tvungen att åka och jobbba efter nån timme, hade kunnat prata hela natten med sofia:):)

älskling och jag har börjat gjort thai mat hemma, ass gott, tre dar i rad nu, smakar precis som nr 2 på thai, felicia vet nog vad jag pratar om:P:P

ska strax äta frukt coctail och glass med hjärtat mitt:):) älskar dig så mitt hjärta:):)
nån som vet nån rosa/lila lap top väska som är billig:):) finns en på dollarstore men orka åka dit:)

Inga kommentarer: