22 september 2008

kryssning

Hej hopp:) e helt slut efter denna helg, vart för mycket att jobba när man har så mycket i skolan:):) igår kväll vart vi bjudna till avesta till sofia och johan och lilla alexander på tacoz:):) jätte mysigt och så gott:) så kul att träffa er:)

imorse va de skolan och älskling fixade en plats till felicia på kryssningen, så fre den 3 okt kommer vi röjja satan på båten:):) e så glad att hon kunde följa med:):)
älskling och jag har prata lite om att flytta kanske till upssala efter jag pluggat, fast när ja kikade idag hade hus priserna höjts mycket de 2 sista åren:(:(

la upp ett kort där man ser min viktökning, men vet ni i don´t give a shit, vet inte om det är för att man läser medicin nu som man får ett annat perspektiv, det finns viktigare saker i livet än att vara size 0:):)

kanske ska rätta mig själv i mitt tidigare inlägg när ja skrev once a cheater always a cheater så ingen tror att ja e de än, menar just i det förhållandet man vart det, så nu blir det inga missförstånd, tack camilla för att du la märke till det:):)

hann träffa jossan idag, känns förjävligt att inte hinna se henne så mycket nu innan hon flyttar:(:(
nej gissa vad jag ska fortsätta med:P:P hihi böckerna kallar:P

1 kommentar:

Anonym sa...

så lite så sötnöt :)