09 september 2008

andra testet:P

då var skolans andra test/redovisning avklarat, detta va också muntligt, gillar dom, gjorde inte dte så värst i högstadiet, men har blivit mer modg om man säger så, idag rör det mig inte ui ryggen att redovisa, tycker det är bra för då får man verkligen visa sina kunskaper, och vård arbetet e ett socialt arbete, så e man inte social tycker inte jag man har nåt där att göra:) min åsikt:)

det gick iallfall bra, somnade nästan igår kväll med böckerna i famnen:( och på fredag har vi inlämnings uppgift och jag har inte börjat än med det:(

va till avesta idag och grattade mommo som fyllde i lördags:):) hann inte träffa sofia tyvärr, får bli en annan dag:):)

såg ni top modell idag, tyckte hon som från somalia var himla fin, hon som de könstympat eller vad det heter, vet att hon inte vinner men det hade vart kul:):)

imorrn e det metod övningar igen på lassarettet:) hoppas de i klassen som e sjuka e friska då, många som e riktigt sjuka nu, hoppas jag klarar mig, så tråkigt när jossan e jsuk, så ensamt:(:(

ska ut och gå med emma imorogn, måste börja röra på fläsket och ändra mina vanor, finns inga men, nu gäller det:) har köpt lika frukost som jag åt när jag gick ner sist, dom säger ju att frukosten påverkar det man äter senare på dagen beroende på hur nyttigt det är:):)

kan ju säga att man tänker till lite extra när man läser vård, och hur viktigt det är att sköta om sin kropp:):) det gynnar sig i längden:):)

saknar min älskling jätte mycket, super mycket till och med:):) så tomt i stora sängen utan han:):)

för några dar sen hittade jag gamla lappar älskling skrivit, shit vad gulliga de var och romantiska, nu e det mest sms, och så försökte han rimma också, sååå sött:):)

imorrn börjar mmama och nicke flytta in lite i nya lägenheten, bara i förråden men alltid nåt, ska bli spännande att se nya lägenheten, en fyra med två ballkonger, inte illa pinkat:):)

tittade på golv idag med mamma, jätte fina och bra priser hade de på per kvadrat, de är alltid så trevliga där och oftast får man rabatt:):) älskling och jag ska dit när han kommer hem:):)

har börjat fundera på om man alltid kommer bo i norberg, kan ibland känna att jag vill dra mig neråt sverige, sen offcourse, mot sydligare breddgrader, neranför stockholm nånting, men bara tankar:):)

ska väl ta tag i pluggandet som vanligt då:):)

Inga kommentarer: