24 september 2008

bekräftelse jatack:)

att få bekräftelse betyder så himla mycket, jag kräver rätt mycket bekräftelse och uppmärksamhet, egentligen är det rätt så sjukt att man behöver andra för att berätta att man e duktig och inte bry sig om vad man själv tycker:):) hur jag kom in på detta va att jag var ap nervös igår när ja skickade in ett skolarbete, trodde aldrig att det skulle va godkänt, för mycket egna tankar och egna konstiga funderingar, vågade knappt öppna svaret från läraren idag, men när jag gjorde det vart jag superglad, fick jätte bra beröm och att jag skulle fortsätta i samma stil:):)
har jätte underbara lärare som stöttar och peppar:):)

hann träffa jossan igår, äntligen, vi gick ut och gick i skogen med rocco och hennes syrras rotweiler mandy/mandie, de busade som bara den:):) rocco busade mest med sin jädrans kottar, förstår inte hur nån kan va så besatt av kottar:):)

idag efter skolan gick vi igen samma runda fast med bara rocco:):)
nu har jag precis ätit och ska se om felicia kommer idag och sover här, i sånna fall ska vi nog umgås med jossan och helena:):)

vi pratade i skolan om att ha ett sexparty ihop skulle va as kul, satt och drygade oss om att vi skulle göra ett arbete om sex, väggarna e tydligen tunna nere på skolan så de andra hade hört ALLT vi sagt hahha, lite sexupplevelser och sånt:P:P

Skickade precis in två grupp uppgifter också, så nu e dte bara tre uppgifter kvar denna vecka, och emma kommer hit imorgon så ska vi jobba ihop på tre medicin uppgifter:P:P

älskling fick igång sitt modem igår så vi(jag) kunde camma med honom, hade lite boobie show för han hahah:PP måste ju underhålla karln när han e borta:P:P

snart bara en vecka till båten, fi fan vad jag längtar, hoppas nån mer kan hoppa av från älsklings jobbarkompisar så jossan kan följa med också, då skulle resan bli helt optimal:P:P

imorrn kommer mitt hjärta hem som vanligt, tok tok saknar honom, vi ska ut och äta pizza med jossan då:):) jossan om vi adopterar dig stannar du kvar i sverige då;);)

Inga kommentarer: