25 september 2008

att livet kan vara så orättvist:(

ramlade in på denna blogg igår http://jagefrisk.blogg.se/

handlar om en 20 årig tjej som precis dog i cancer, tårarna sprutade när jag läste bloggen, hur kan livet vara så orättvist. Hon kämpade in i det sista och med en positiv attityd. Jag lider så fruktansvärt med hennes familj.
Pojkvännen och mamman har också blogg, och jag klarade knappt av att läsa ur killens blogg:

Vi pratade med henne, och jag är övertygad om att hon hörde våra röster. Vi sa till henne att det vara bra nu, att det var helt okej att släppa taget och att hon skulle följa ljuset. Hon kämpade, och kämpade men till slut så orkade hon inte mer. Hon hade musik i bakgrunden, ljus och kärlek i hennes EGET RUM. Inte på något sterilt sjukhus. Precis så som hon ville hade det.

Dom har även en fond dit man kan skänka pengar, hade jag mer pengar skulle jag lätt skänka massor, men alla som har det borde skänka lite.

Så orättvist att man blir frustrerad, hur kan folk säga att det finns en gud när sånt här händer, hon hade hela livet framför sig:(

ska läsa mer ur bloggarna när jag orkar, vila i frid!

Inga kommentarer: