29 september 2008

inget för mig







då var helgen över som vanligt och lika fort gick det, i torsdags sov emma kvar här för vi pluggade från 11 till 01, tog pauser för att äta och gå ut med rocco, så vi pluggade väl i sådär 12h i sträck:( dagen efter la vi ner det där med att plugga och hade riktig helg:) jag och älskling åkte te borlänge, köpte bara en ny brödrost där, sen vidare till lager 157, och det sööööööööööööööööööööggg, inget för mig, alla kläder va i typ strl xs, hade skit höga förhoppningar på det, köpte bara en klänning och 2 par overknee strumpor, klänning jäveln gick desuttom sönder efter typ 10 min när jaf hade dne på mig:(:( fast de som älskar jeans är nog det är drömställe! då gasade vi på och åkte till falun istället, älskling kan det där med att shoppa, han blåste 5000 på ca 5 min inne på stadium, han kan han:P:P jag hittade två klänningar och en supersöt svart/vit rutig kjol:):) älska gina tricot:P:P sen åt vi thai här hemma, ovanligt va:):) i lördags följde jag med jossan och frida te västerås, hittade en jätte fin kökslampa, så nu e den fula jäkeln utkastad:P:P köpte också svarta nack kuddar till nya sängen och en tjockare bäddmadrass, så nu e det bara sängborden kvar innan nya sängen e komplett, fast min rygg har inte vant sig än vid de nya madrasserna så jag har lite ont:P:P nu har jag tre laptopväskot/fodral till nya datorn också:P:P beställde ju ett rosa fodral och hittade en röd laptop väska på dollasrtore i fredags men sen i lördasg hittade jag en cerise väska så det vart dne med:P:P fast jossan tycker de e röd:):) igår åkte jag och älskling te avesta och kikade på mammas nya lägenhet, superfin, läggger upp kort här:):) sen storhandlade vi och åkte hem och gjorde mysmiddag och kikade på death race, jätte bra faktiskt:):) grattis mamma som fyller idag också:):)love you:):) saknar min älskling, färgade hans hår svart igår, as snyggt, så hade han´när jag föll pladask för han för snart 4½ år sedan, min prins:):) visst va älsklingens hår ass fint, han har så tjcokt härligt hår:):) lägg också märke till det ap fula kuddfodralet han fick sova med och våran otroligt smickrande påskvägg:P:P

Inga kommentarer: