09 december 2008

Ryckningar

Sen i morse har jag haft ryckningar i ena ögat, kraftiga och obehagliga:( kollade upp det och det beror på stress, nej vadå vad är det:P:P ska bara vara klar med tre kurser till till jul men annars är dte lugnt:P hoppas man kan koppla av lite sen iallfall:P:P och på fredag e medicin kursen också klar:):)

i morse åkte jag och malin till avesta och mötte upp selda, timmarna rann iväg men vi hann klart med det mesta av grupp uppgifterna, bara en som ska finslipas:)

Imorrn blir dte skolan igen, men jag och Malin bestämde oss för sovmorgon:P Sova sova säng säng:)
Inget intressant händer annars i mitt liv nu, gjorde återbesiktning idag med, den gick kanon:):)
ska plugga lite till, placebo effekten, rätt intressant, sen sova:):) Natti natti
älskar min mushroom boy:):)

Inga kommentarer: