17 december 2008

Råtta i väggen!

Det måste va en stor och vidrig råtta i våran vägg, igår hörde jag nåt som sprang inuti väggen, ska det inte va nog att ag ska va rädd att stöta på spindlar här hemma nu råttor också:):) haha men älskling tror att det är en söt hus mus:):) ne fy för trä hus, bättre med tegel:)

älskling e inte klok, han jobbar ju 12 h pass men igår skulle de jobba över några timmar, vet ni när han slutade 09,00 i morse, alltså jobbat i 26 h i sträck, tycker så synd om mitt hjärta, han är så duktigt:)

vart i skolan idag och hade redovisning, snart klar med psykologin, och har bara en uppgift kvar i människan, socialt, kulturellt, ska läsa en bok jävel, men lat som jag är så ladda jag hem en ljudbok, bokhandlaren från kabul, ganska kass och man blir bara arg över att kvinnor har inget att säga till omoch måste ha burka, men hallå egenttligen ska de inte klaga, det är väl deras eget fel att de inte står upp för sig, eller....

kan förstå vissa saker i andra kulturer men just slöjjor och burka tycker jag är såå töntigt, förstår inte vitsen, skulle aldrig låta en karl säga till mig hur jag ska klä mig, se ut, nej fy fan!

ska ta och lyssna på boken nu, somnade till efetr skolan i 3 h hhaha, har börjat banta inför nyår, 1 kg på nån dag, men har börjat tänkt till och inte äta godis varje dag och inte äta efter 18 som jag alltid typ gjort, fit for fight till nyår:):) älskling och jag ska leta klänning i falun och borlänge på mellan dagarna:P:P hans förslag, underbar karl det där:):) älskar min michael över allt:):) och planer har vi okcså, men absolut inget jag skriver här,,, tålamod gott folk:P:P

Inga kommentarer: