04 december 2008

Ben & Jerry


Igår testade vi en till Ben&Jeryy glass, hallå vad är det för speciellt med dessa glassar!
Visst jag är ingen glass älskare men hallå!
Har i för sig bara testat Cokie Dough och Caramel Chew Chew! skulle de ta bort kakdegen och godisbitarna skulle den till och med bli äcklig:P
Många som inte tycker som jag här men men smaken e som baken, jag lägger då inga mer pengar på detta:P:P hellre gb´s krossad choklad eller hasselnöt eller till och med coops egen melon msak för 6 kr typ haha:):)

Är dte bara jag som tycker dte har blivit överdrivet, liksom blivit lite av en "cool" grej att äta!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med uppdatering! :)

Jag tycker att Ben & Jerry's glass med browniebitar är jättegod, men annars tycker jag inte att någon annan är sådär supergod, så ja jag tror nog det är mer av en "innegrej".

Anonym sa...

måste ju hålla med där.. jag har inte smakat dem, men jag har svårt att tro att de är värda 50spänn!!! precis, då kan man ju köpa en stor rund carte´dor med såna där marchmallows å grejjer för billigare peng... som är supergod! :P

Anonym sa...

jag är ingen direkt glassmänniska.. men jag är fruktansvärt svaf för Ben & Jerrys glas med browniebitar i.. jag kan gå o kolla på glass hur länge som helst för o hitta nått o sen bara går därifrån utan.. men den glassen kan jag inte slita mig ifrån.. sen tycker jag inte direkt att den är värd priset.. så jag unnar mig den bara nån enstaka gång ibland

martinaolofsson sa...

hihi malin då e de två jag måste testa nu:):) helt sjukt pris likosm, ruinerad ab likosm:P:P

martinaolofsson sa...

eller hur zizzi, man kan ju till och med köpa kläder på rea för de pengarna, helt sjukt dyrt:):) eller en daim glass:P mums:)